sa vezi ce grozavie

23 nov.

sa vezi ce grozavie mi s-a intamplat azi de dimineata! am tras de mine sa ma dau jos din pat dupa o promisiune de o saptamana sa ajung ceva mai devreme de 9 la birou. asta ca sa si pacalesc aglomeratia de la metrou dintre 8-9. si pentru ca trebuie sa mananc de dimineata m-am gandit la un meniu. sa-mi fierb un ou. sa mananc un iaurtul de fructe si o prajiturica. astea, asa, def inal, ca desert. planul deja facut, am purces la actiune. am luat ibricul, am luat oul, am pus oul in ibric, am pus ibricul pe ochi, am aprins ochiul. am plecat sa ma imbrac. m-am tot invartit prin casa. si pentru ca mi se intampla sa fiu imposibila in a ma hotari privind vestimentatia, azi mi-am spus ca ma imbracat cu ce-mi vine prima data cand deschid sifonierul fara sa mai fac mofturi. imi vad de imbracat. imi merge mintea de aiurea. imi miroase a fum si a ars. de unde fum?! nu inteleg! apoi se aude un zgomot, ca de explozie, si ceva sfaraind. un impuls imi spune sa fug in bucatarie sa vad ce se intampla. in urmatoarea secunda simt ca-mi este foarte lene si ca, absolut sigur, nu e nimic grav/ periculos in bucataria mea. nu de la mine se aude. mi se pare. ca o femeie nebuna si sperioasa ce sunt. asa ca imi vad in continuare de imbracat. imi trag ciorapii. sunt inca aproape dezbracata. tot nu e bine. miroase rau a ars si se aude in continuare ceva sfaraind. inca un gand nu-mi da pace si-mi spune ca ceva, cu siguranta, nu e in regula. alerg spre bucatarie. era fum de la oul meu fiert care explodase in ibric si acum se prajea. iesea un fum … mama-mama … am inteles ce s-a intamplat si m-a pufnit rasul … m-am trezit deodata si am inceput sa gandesc la ce trebuia sa fac in acea situatie critica. nu-mi mai era somn si eram deja cu zambetul pe buze de cat de senila sunt. dupa consumarea evenimentului am stat sa ma gandesc la ce mi-o fi fost capul cand am executat operatiunea de fierbere a oului. ca un robotel. nu am fost in stare sa-mi amintesc clar la ce ma gandeam sau visam. a trebuit sa-mi servesc doar desertul. va dati seama ca apoi cand am plecat din casa am bagat de cateva ori capul in bucatarie pentru o ultima verificare … era aragazul inchis?!

2 răspunsuri to “sa vezi ce grozavie”

  1. engambament noiembrie 23, 2007 la 12:05 pm #

    asta mi-aduce aminte de o alta grozavie, ceva mai mare 😉
    mama ce-a mai mirosit a ars in casa atunci. vreo 3-4 luni.

  2. floricica noiembrie 23, 2007 la 1:50 pm #

    cunoastem. 😉 horror

Lasă un comentariu