cum se poarta o burta

15 Oct

Am tot vazut barbati cu burta. Nu ca femei burtoase nu ar exista. Dar burta femeilor se intrupeste cu tot cu solduri, sani, maini… trup. Ele sunt un tot. Unele, ca sa nu generalizez. Daca as fi avut o statistica despre acest subiect mi-as fi permis sa trag concluzii. In seara asta o sa vorbesc despre barbatii cu burta, asta pentru ca simt ca am o dispozitie extraordinara pentru acest subiect. Am avut ocazia sa studiez niste barbati. Cu burta evident. Burtile despre care vorbesc apartin unor barbati trecuti de varsta mijlocie poate chiar mai inaintati, care nu mai au nici un motiv sa nu aiba burta. Barbatii mai tineri care incep sa cresca o burta sau au deja o burticica, probabil mai au inca fund. In seara asta mi-am dat seama. Imi plac unii barbati cu burta. Burti mari, in sens de umflate, bombate inca de sub coaste, burti in forma de para, bombate abea in partea inferioara, burti purtate cu mandrie, burti turtite, stranse de o curea undeva pe la jumatate, de nu mai stii unde e burta si unde partea intima, burti acoperite de turul pantalonilor trasi cu incapatanare pana in mijloc sau chiar mai sus (mijloc, atentie, nu talie!), burti sunculite – astea sunt simpatice ca sunt inca mici si se fomeaza niste straturi-straturi moi, cu care te poti juca, burti micute-rotunjoare, burti in formare, burti musculoase purtate sub un tricou mulat… Pacat ca fundul se subtiaza pe masura ce burta creste…
In seara asta am admirat pe cineva. M-as fi dus sa dau mana cu el. Sa-i fac o poza si sa-i cer un autograf. M-am rusinat. Era burta para purtata cu mandrie. Un domn carunt, mic de statura, undeva la 1,65, foarte sigur de el, semet prin atitudine si nu prin statura, maini muncite, tot timpul cu o privire mai sus de nasul lui, spate drept, evident, burta in fata. Isi punea cel mai mult in valoare burta atunci cand dansa. Dansa frumos, nu va ganditi… avea atitudine. Burta era acolo, la locul ei, cat mai in fata. Facea pasii cu usurinta, iar mandria nu-i lipsea. Doamnele cu care dansa erau usor distantate din cauza burtii… dezavantaj… dar el tot semet ramanea. Statea drept si conducea autoritar. Mi-a lasat impresia ca e vorbaret si are vorba domoala. Nu se poate altfel. La cat de domol dansa, privire senina si zambitoare…
Ce sa mai zic… oricum ar fi burta, atitudinea face totul!

Un răspuns to “cum se poarta o burta”

  1. Garabet Iunie 21, 2017 la 8:50 am #

    pfoai !!…. fantastik

Lasă un răspuns

