case study of innovative media

24 mai

Am auzit de ea la o prezentare despre media inovativa sustinuta de o doamna de la Starcom – director inovatie. Prima data cand am vazut-o am ramas cu ideea ca au folosit avantajul lingvistic si ca s-au adaptat unor semnificatii si obiceuri astfel incat sa faca altfel fata bataliei de la raft. Apropierea marcii de oameni e magica si face minuni in consum.
A fost dat ca exemplu pentru o campanie media inovativa – cica inovatia nu inseamna re-inventare, ci adecvare – sa adecvam la context. Acum, ca am revazut filmul, am inteles mai multe.
Nu obisnuiesc sa scriu despre marketing pe acest blog pentru ca nu ma prea pricep la acest subiect, iar mie imi place sa scriu cu pricepere. Insa, campania asta merita mentionata ca studiu de caz. Acum sunt sanse mai mari ca specialistii romani sa invete si sa nu mai spuna „nu se poate face media inovativa in Romania”, iar clientii sa fie mai deschisi la campanii care nu au fost niciodata validate de altii.

kittu katsu sau surely win

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: